Seiten

Sonntag, 5. Februar 2012

Kun for sjov... // Nur zum Spass...




Bare for sjov - det tyske Brigitte, så´n et miks af Alt for Damerne og Femina inviterer til Blog Award, det er jo ikke fordi jeg er den mest kreative, men hva´ - det er da meget skægt at være med og måske kommer der lige en tysker eller to med på læselisten... Hvis du har lyst så kan du klikke på billedet ude i sidebaren og trykke på hjertet...

Nur so zum Spass - die Brigitte lädt zum Kreativ-Blog Award und ich bin dabei... Einfach so und weil es Spass macht - ich bin doch unglaublich kreativ - hust - oder nicht? ;)
Ich freue mich wenn Du Lust hast meine dejligheder zu Herzen - oben rechts den Brigitte-Knopf drücken und dann kannste...





 

10 Kommentare:

Maria Schwartz hat gesagt…

Jeg har trykket!! Elsker at følge din blog! :-)

nic [luzia pimpinella] hat gesagt…

schon geherzt!!!

gute nacht!
nic

Nomodi hat gesagt…

Så er der stemt, din skønne blog må da bestemt vinde :)

Christina hat gesagt…

maria -
:) tak, det varmer!

nic -
guten morgen und danke schön :) scheint aber ein schwieriges unterfangen bei den "deutschen" zu landen ;)

nomodi -
tak for dine søde ord :)det er ikke helt så nemt hernede, de fleste er ikke til "det her" - har faktisk kun omkring 10 tyske læsere, så det er da meget tydeligt ;) det er vidst mere noget med at chekke mig selv at jeg er med ;)

Unknown hat gesagt…

Hej hej,

du har mit hjertet und eine neue Leserin, die alles Dänische liebt!

Held og lykke

Amalie

Christina hat gesagt…

amalie -
wilkommen :) alles schøne kommt von oben ;) ha' en god dag
lg christina

Eva hat gesagt…

Habe dich gerade über den Brigitte Award gefunden und bin schon ganz verliebt in deine schönen Ideen!

Liebe Grüße,
Eva

Christina hat gesagt…

eva -
danke :) na, dann hat der award ja doch was gebracht, freut mich und willkommen :)
lg christina

Snullemor hat gesagt…

Hej Christina

Jeg er ny læser her og jeg har også stemt på dig... men du har jo også det der mærke "awardfri blog" ; ) Jeg forstår godt hvad du mener... men jeg blev lige lidt forvirret et kort øjeblik... glæder mig til at følge med her og se om du vinder : )

Christina hat gesagt…

snullemor -
velkommen til, dejligt med nye læsere :) det der "awardfri blog" er ment med de awards man kan få af andere bloggere hvor man skal svare på en masse ting og sende den videre - det er ikke så´n lige mig.. tak for din stemme, den er jeg glad for - men jeg vinder ikke, det er mere for sjov :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...