Seiten

Sonntag, 26. Mai 2013

En ny start? // Ein Neuanfang?

Så gik der igen tid... Tid med alt det andet... Forår, fødselsdage, haveliv, hverdage...
 Jeg har haft lyst til at kigge forbi herinde, men engang i mellem er det svært at komme
i gang igen efter så lang tid... Der er sket så meget i tiden der er gået siden sidst -
hvor skal man starte - hvor er nybegyndelsen? Jeg ved det ikke, så i stedet for at bruge
tid på at overveje hvordan har jeg bare fundet lidt billeder på kameraet...
 
Wieder ist Zeit vergangen - Zeit mit Frühling, Geburtstage, Alltag...
Ich hatte häufig Lust wieder vorbeizuschauen, aber wenn man so lange abwesend war
fällt es schwer einen Anfang zu finden - einen Grund... Deswegen versuche ich einen
Neuanfang mit den Bildern die ich auf der Kamera gefunden habe...
 


 

 
 

15 Kommentare:

Unknown hat gesagt…

Rigtig dejlige billeder :)

//Emilie
http://gravidmedlupus.blogspot.dk/

Sonja hat gesagt…

Schön, wieder hier zu lesen - und deine wundervollen Bilder zu sehen!!
Liebe Grüße! Sonja

Snullemor hat gesagt…

Det virkelige liv tager nogen gange bare så meget af ens tid...
; )

Christina hat gesagt…

emilie -
tusind tak skal du ha´:) jeg er egentlig slet ikke "blog-forberedt" i øjeblikket, men havde lige lyst til at vende tilbage :)

Sonja -
danke danke danke :) ich finde es so schwer den weg zurück zu finden... es ist als müsste man unendlich viel aufholen, aber es geht nicht denn zu viel ist passiert und ich merke dass ich mehr und mehr die text-seite verlasse und bilder will... das bloggen ist plötzlich eine frage "wie"... das kenne ich nicht...

snullemor -
det er vidst mere spørgsmålet hvad jeg gerne vil med bloggen - lidt en identitetskrise hvis man vil ;) jeg kann ligesom ikke rigtig få hul på det jeg gerne vil, så jeg prøver mig lidt frem...

freuleinmimi hat gesagt…

Ich mag deine Bilder auch sehr und hab mich grad sehr gefreut, wieder einmal welche zu sehen :-))))
Liebgruss, mimi

alex hat gesagt…

schön, wieder hier etwas von dir zu lesen bzw. deine bilder zu sehen...manchmal sagen bilder eben einfach mehr als tausend worte und ich mag deine bilder sehr!!! liebe grüße alex

Davids Engle hat gesagt…

Og hvilke skønne billeder:-) Jeg kan godt forstå dit dilemma. Det er heller ikke meget tid jeg bruger på bloggen for øjeblikket. Mere på Instagram. Det er så let:-) Tror der er mange, der har det sådan for øjeblikket.
Men tak for de dejlige billeder:-)
Kh. Kate

Linsens hat gesagt…

Velkommen tilbage!
Ja, en lille pause kan hurtig blive lang når man kommer ud af blog vanen!

Instagram er da vist også en lille røver der;)

by myr hat gesagt…

Kender det alt for godt - "så gik der tid med det..." Det er ikke altid nemt at komme tilbage og samle tråden op hvor man slap.
Hvor skal man begynde og hvor skal man ende?
Dejligt at se noget fra dig...skønne billeder - jeg er VILD med jeres indretning :-)
Ha en dejlig mandag.

Kh. Malene

Nola hat gesagt…

oh ja, kender det også godt. Vi vil nok også gerne for meget og det hele på en gang....og muighederne er jo gevaldigt store idag.
Rigtig god start, håber du finder vejen.....ihverttilfælde er det skønne billeder :-)

Anonym hat gesagt…

Schön, dass du wieder "vorbeigeschaut" hast! Dein Blog ist so schön, deine Bilder und dein Stil einzigartig und es wäre schade, nichts mehr von dir zu lesen! LG!

corazon hat gesagt…

Die Hauptsache ist, dass es dir gut geht.
Ich liebe deine Bilder.

Jeane M. hat gesagt…

Pretty! This could be my favorite place in the house. Love the soft ball of lights by the window. Got my eye on your next posts.

Fototosse hat gesagt…

Har du to lyskæder ves siden af hinanden? Har nemli' kun én. Hvor er det fint med to stk. altså!

Maria hat gesagt…

Hvor er du mon henne?
Håber, at alt er vel?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...