Seiten

Mittwoch, 6. November 2013

Streger // Zeichnungen


Jeg har ikke tegnet i lange tider... Ikke sådan rigtigt i hvertfald... For et par år siden lavede jeg nogle motiver til et forlag i Hamburg som stadigvæk sælges godt og jeg har af og til tænkt at jeg bare skal i gang igen. Men hver gang jeg har sat mig ned for at tegne er der ikke rigtig kommet noget ud af det som jeg havde lyst til at gemme - indtil for et par uger siden... Lige pludselig var der igen en streg jeg kunne lide og jeg kunne slet ikke holde op...


Jeg fik prøvetrykt enkelte motiver og har været så utrolig heldig at markant - en helt ny designbutik på Frederiksberg i København har sagt ja til at sælge mine streger! Så nu er der gået en uges tid med intensivt arbejde på at få alle tegninger gjort færdige - og nu, nu kan de så købes eller kigges på på Vesterbrogade 180...
Du kan læse mere om markant og deres produkter og de dejlige damer bag lige her
på deres facebookside og her på bloggen www.markantshop.dk 



 
 
Ich habe eine Zeitlang viel gezeichnet und dann lange nicht mehr... Damals hatte ich das Glück einen Verlag zu finden der bereit war meine Motive zu drucken und vertreiben - es läuft immer noch gut und ich habe zwischendurch häufiger gedacht, dass ich es wieder versuchen sollte mit der Zeichnerei. Aber irgendwie war ich nie wirklich zufrieden mit dem was beim Probieren herauskam und so habe ich es schliesslich ganz gelassen... Bis vor kurzem - plötzlich war der Strich wieder da und ich habe nicht mehr aufhören können...
 
Ich bekam einige Motive gedruckt und plötzlich die Möglichkeit meine Zeichnungen und Drucke in einem neuen Laden in Kopenhagen zu verkaufen - markant verkauft dänisches Design und Drucke und ich darf dabei sein - freu!!! Du findest Infos und Photos hier, natürlich alles in Dänisch - aber die Bilder sind sowieso immer am wichtigsten oder nicht oder so (;

4 Kommentare:

Arlianas hat gesagt…

Det er også en skøn streg - så forstår godt du kan lide den ;0)

camille MILK og co hat gesagt…

De er super flotte :-)

Kh Camille.

Unknown hat gesagt…

WOW...HERZLICHEN GLÜCKWUNSCH!!!!Die Zeichnungen sind aber auch echt TOLL!!!!! :)))) Das wär doch auch etwas für deinen Dawandashop,oder?
LG

Anita hat gesagt…

Virkelig flotte, glæder mig til at se dem i Markant, når jeg kigger forbi :)
Fin blog i øvrigt - glæder mig til at følge med :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...